2011. október 16., vasárnap

Chocolate House

Délután 3-kor talàlkoztam Eleftheriával (egyik kedves kolléganőm), aki elvitt a Chocolate House-ba, ami az elhelyezkedését tekintve nem is lehetne jobb helyen, ugyanis pont a hercegi palotával szemben van. Az ablakából közvetlen látni a palotát.


A Chocolate House amúgy eredetileg holland és Luxemburgban csak itt található. Bár a holland oldalon lévő térkép szerint itt sem kéne lennie. :)))

A tortaszeletek hatalmasak. Legalább kétszer, ha nem háromszor akkora szeletek, mint az otthoni cukrászdákban. Tény, nem is 200 Ft-be kerülnek. :))) En „tarte au fromage avec cerise”-t választottam, ami nem más mint túrótorta cseresznyével, Eli pedig brownie tortàt, ami olyan tömény volt, hogy nem is birta megenni. Mindkét torta isteni finom volt.

Eli és a brownie torta
Emese és a túrótorta















A ház specialitását, a forró csokoládét is megkóstoltam. Ami tulajdonképpen úgy működött, hogy egy fakanálon lévő csokitömböt kellett felolvasztani forró tejben. Nem volt rossz, de rájöttem, hogy én lehet jobban szeretem a forró kakaót vagy a hideg csokit, mint a forró csokit.

Emese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése