2011. október 16., vasárnap

Biciklizés a Bambesch-i erdőben

Na igen, ha eddig nem is voltam teljesen biztos benne, most már hivatalos, a kondim finoman szólva is nulla (a béka segge alatt sincs).

A szombati túrán felbuzdulva vasárnapra biciklizést terveztünk. A korábbi biciklizéssel szemben, amikor is a folyó partján mentünk (azaz sík terepen) ez az erdőben vezetett (azaz fel a domb tetejére).

Luxemburgban 23 hivatalos bicikliút van, amely közül az első a fővárosban és akörül vezet. Persze nem voltam én megőrülve, hogy a 43 km-es teljes körutat válasszam. Csupán egy szeletét (Merl és Grund között) néztem ki, ami kb. 20-25 km lett volna összesen. Megnéztem én a szintkülönbségeket, amely szerint kb 10-12 km folyamatosan lefelé megy a végén, élen egy 20%-os lejtővel, melyet úgy értelmeztem, hogy a maradék 10-12 km-en lesznek dombnak felfelé menő szakaszok is. Így is volt. 3-4 rövid szakasz volt felfelé az út első HARMADÁBAN. Én egyiken sem tudtam felmenni úgy, hogy le ne kellett volna szállnom a bicikliről. Ergo az első 3-4 km-es szakasz után én ki voltam, mint a gyalogbéka (Nem tudom honnan jönnek ezek a békàs hasonlatok.). De azért még mosolyogtam.




Szóval ezek után következett az újratervezés, mivel én 3-ra találkozót beszéltem meg és akkorra vissza kellett érni. Tehát jelentős mértékben le kellett röviditeni az erdei szakaszt (értsd az első lehetőségnél lefelé vettük az irànyt). Innen imàdtam, mivel tényleg csak lefelé kellett menni vagy vízszintesen, végig egészen a Grundig; azaz az internet tényleg jól mutatta a szintkülönbségeket.

Közben meg-meg àlltunk sütizni meg mandarinozni a a Charlotte Nagyhercegné hídjánál.

 Pont Grande Duchesse Charlotte -
Charlotte Nagyhercegné híd
     
    












Keresztülmentünk Pfaffenthal-on.

Tour Vauban











Megnéztük Clausen-t is a buli-negyedet. Bàr inkàbb buli-utca nem negyed. :))

"Maybe not Bob's" nevű bár












Egy kis kaptato utàn màr meg is érkezünk a Grundra.

 

Összesen 17 km. :))) Haladunk! 5 km-rel több, mint múltkor. :)))

Emese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése