2011. november 12., szombat

Első találkozás Trier-rel

Ez persze nem egészen igaz, mert 2005-ben Kölnből Nándival átvonatoztunk megnézni a trier-i karácsonyi vásárt. Persze nem sok mindenre emlékeztünk, mert egyrészt 2005-ben délután értünk oda és szinte végig esett az eső. Nem nagyon néztünk körbe. Erre emlékszem. :))) Nekem egyedül a Porta Negra ugrott be, hogy ezt már láttuk. 

Képeket nem nagyon készítettem, mert a karácsonyi vásár még nem nyitott ki, és nem akartam azon turisták közé sem beállni, akik úgy gondolták, hogy érdemes lefotózni a félkész faházakat. Voltak nekem már képeim :))))
 
2005 Trier
2005 Trier
Persze, igazából nem a karácsonyi vásár miatt mentünk át Trier-be, hanem mert mindenki azt hangoztatta, hogy Luxemburgból Trier-be kell menni vásárolni, mert ott olcsóbb. Annyira persze a ruhák árait Luxemburgban sem tudjuk még, de egy bolond százat csinál alapon, ide jöttünk. Nándinak és nekem is találtunk téli kabátot. Mindkettőnknek pont olyat, mint amilyet elképzeltünk. Én még vettem egy téli csizmát is, életem első hosszú szárú csizmáját. És imádom. Főleg, mivel a meglévő téli cipőmben mentem vásárolni, és 3 óra nézelődés után úgy megfájdult a talpam, mintha végigtáncoltam volna egy lagzit hajnali 4-ig. Alig jutottam el a kocsiig. Szóval épp itt volt az ideje az új téli cipőnek. :))) 

Az új hobbim nevében, persze beújítottam egy-két konyhai eszközt is. :))) De hát nem volt poharam a panna cottához. :))) 

Hazaindulás előtt persze még benyomtunk egy Bratwurst-ot és egy csomag sült gesztenyét, csak a hangulat kedvéért :))) 


Emese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése