2011. szeptember 7., szerda

Harmadik nap


Van lakàs!!! Azaz lesz, mivel tegnap elvileg lefoglaltuk. Szerelem volt elsö làtàsra mindkettönk részéröl, azaz Nàndi és az én részemröl is. Egy lépést tettünk befelé és kész. Ennyi. Eldölt.

Tegnap elött végre aktivizàlta magàt a közvetitö és felhivott, hogy lenne itt 10 lakàs amit megmutatna. Szoval elkértük magunkat a munkàbol. Nekem nem volt nehéz, mert jàr 2 nap a költözködés miatt. Nàndi csak az elsö 4-et tudta megnézni, de amit végül vàlasztottunk az pont benne volt. :))) De én becsülettel megnéztem az összeset, ha màr le lettek beszélve az idöpontok. Ja a közvetitö csaj nagyon aranyos olasz làny volt, Gessica, akivel 3-4 lakàs utàn màr egy hullàmhosszon voltunk, és pontosan tudta hogy ez vagy az miért nem tetszik. :))

Relative minden rendben zajlott. Egy lakàsnàl kaptam csak majdnem röhögö görcsöt. De Gessica is. Elmentünk a cimre, ahol bevittek egy majdnem kész hàz alagsoràba, hogy ott megmutassanak egy egyablakos szuterén lakàst, ahol épp lakott is valaki és elég nagy rendetlenség volt. :))) Làttàk az arcomon, hogy ez nem az amit keresek és erre odajött a lakàs közvetitö, hogy ez csak egy àtmeneti lakàs lenne, amig a màsik nekünk szànt lakàs kész nem lesz. Es menjünk utàna, mert megmutatja a màsikat is. Na it jött a röhögö görcs. Azt hittem ugyanis hogy az hogy nincs kesz azt jelenti, hogy nincs benne konyha butor vagy furdoszoba, de nem ez még szerkezetkész sem volt. 4 emeletes hàz. Kintrol az egész hàz fel volt àllvànyozva. Sàron kellett bemenni. Felvittek minket a 3 emeletre. Az fszt-en még kb semmi nem volt, az elson màr voltak padlofutés csovek, a màsodikon szereték az elektromossàgot, a harmadikon (ahol a lakàs lenne) betonoztàk az aljàt. Szinte semmi nem volt még kivakolva. Teli volt a hàz mesterekkel. Erre a lakàs közvetito elkezdi, hogy tudja hogy sok ember szàmàra nehéz ilyenkor még elképzelni, hogy fog kinézni. Mondtam magamba, na nà pl. nekem. Es akkor elkezdtek a falakra mutogatni hogy itt lesz a zuhanyzo, ott a mosdo, itt a konyhapult, ott a beepitett szekreny. Gessica is alig birta ki röhögés nélkül. A legszebb az volt, hogy a lakàsközvetito meg a tulaj halàl komolyan gondolta, hogy én 2012 januàrig beköltözöm a szuterén lyukba, utàna ha kész àtköltözöm ide és még boldog is vagyok töle. Amilyen gyorsan csak lehetett huztunk el.

A lakàs amit vàlasztottunk egy 6 emeletes hàz 5. emeletén van Belairben (szuper kornyék) a kozponttol 10 percra gyalog. A kilàtàs pazar. Van erkélyünk is. Bàr amilyen idö eddig volt, nem tudom itt az emberek mikor hasznàljàk az erkélyt. Agi! Itt nem esik az esö, de a hömérséklet véletlen sem akar 20 fok fölé menni. Nagyon szép felujitott, butorozatlan. Uj konyha butor. Es figyelem... dadadammmmm ... van mosogatogép. :))) Amerikaikonyhàs nappaliba lehet belépni. Szép tàgas, nagy ablakokkal, parkettàval. A hàlo mellette, szintén tàgas, nagy ablakokkal és parkettàval. Szép, uj furdoszoba. Nagy beépitett szekrény. Képek majd késöbb. Màr nem talàltam meg a lakàst a neten.


Emese

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése