2011. szeptember 5., hétfő

Első nap


A megerkezes abszolut sikeres volt, igaz mind2 gep kesett. A busz befele ingyen volt, mert valami ökobusz volt. A hotelt is siman eltudtuk foglalni. Es doltunk be az agyba.

Masnap reggel irany a munka. Persze szeptember 5-ei, valami unnepnap. Szoval minden lezarva. A buszok nem ugy kozlekednek, ahogy kene, igy at kell szallni. Igy a normalis esetben 15 perces utat sikerul 45 perc alatt abszolvalnom. Mert hat ugye nem sikerult a jo megalloban leszallni. :))) Sokat nem tevedtem. Meglattam egy sracot, akinek PwC-s taskaja van. No gondoltam, ott kell leszallnom ahol ö. Hat nem. Ugyanis itt a PwC-nek 2 epulete van es nana hogy nekem a masikba kellett mennem. :))) Az epulet (mind2) amugy tiszta labirintus. Az egyiknek van 3 szarnya, A, B, C. A masiknak csak ketto A, B. En ebben az utobbiban vagyok, de itt is siman el lehet tevedni.

Atveszem a laptopot, kapok egy-ket (na jo inkabb egy csomo) infot, meg teendot es utana irany a csoportom. Ahol van vagy 30 ember. Es mindenkinek be is lettem mutatva, aki ott volt a helyen. A neveket mar 5 utan nem tudtam kiejteni, nemhogy megjegyezni. Cserében ök sem nagyon tudtàk kimondani az enyémet. Szerencsere ebben a csoportban sok a kulfoldi. Van litvan, roman, amerikai, indiai, vmi azsiai orszagbol valo vki stb. Es sokan nem beszelnek francialul, ami tok jo, mert igy konnyebb lesz beilleszkedni.
Egy vezeto menedzser mar ki van jelolve, hogy egyengesse az utamat. Francia, Luc Petit. Elso nap meg is hivott ebedelni. Etteremben, ahol az egyfogàsos menü (hal meg picike kis pàrolt zöldség) 11 EUR. Ma a kulfoldi lanyokkal ebédelek a kantinban. Remelem ott jobb arak lesznek.:)))

Tegnap màr meglàtogattam mind a két magyart, aki meg itt dolgozik. Az egyiket mar korabban is ismertem. A masik egy titkarno, aki az europai parlamentben dolgozott, de megtetszett neki itt es 9 honap munkanelkuli utan itt talàlt allast. Vele is beszelgettem, o is segit ha kell, mindenben.

A nap kovetkezo nagy esemenye a kocsi atvetele. Kaptam 11-kor egy emailt, hogy 16-kor at kell vennem a kocsit (gyalog tavolsagra a PwC-tol). Ha kesek 50 EUR-ot rogton perkalhatok is. Mondom ez szep, akkor igyekezni kell. Erdekesseg VW Polot, egy Renault szalonban kellett atvenni. :))) Odaertem, persze az elado terben az elso ember nem beszelt angolul, a masodik kicsit, igy azt hittem epp egy vevöt fogott, aki autot akar berelni. Peche volt, mikor rajott hogy megsem. Mondta ja, akkor menjek hatolra a karosszeria reszre. Szoval mentem, de ott csupa torott auto, festek szag, muhely meg ilyenek voltak. Nagy nehezen megtalaltam az irodat. Bent 3 ferfi (angolul szerencsere tudnak), mondom Alexandra-t keresem, 16-ra kellett jonnom. El kezdenek rohogni. Gondoltam, ez remek. Vajon mit mondhattam. Aztan kozlik, hogy nem tudjak miert kellett 16-ra jonnom, de Alexandra a spanyol tengerparton sutteti a hasat. Remek. De azert utananeznek. Nagy nehezen lett azert autom. 

Aztàn kovetkezett a hazamenetel. Mondtam Nandinak hogy sima liba, elmegyek erte es a hiper-szuper 2 szintes Auchan-ban bevasarolunk. Most kepzeljetek el a kepet. Emese, autoban, életében elöször Luxembourgban, térkép nélkül, a dugoban akar eljutni dél-Luxbol, éK-Luxba. :))) Mentem egy jo par kört, integettem a hidnak amin at kellett volna mennem, alulrol. Stb. A kocsi kozben jol kiidegelt, mert be van bele épitve egy ilyen start-stop rendszer, mi szerint ha a kocsi àll és üresben van (pl.: piros lampa), akkor leall a motor. Amint megnyomom a kuplungot, a kocsi beindul. Huh, az agyamra ment, mindig azt hittem, hogy elfulladtam. Viszont jo dolog, hogy lefulladas utàn a kocsi beindul magatol szepen 1 masodperc alatt. :))) A sàvok felfestése es a lampak egy külön email is lehetne. Eleg annyi hogy külön lampa es felfestes van a busznak, kulon az autonak, es te 1 masodperc alatt talàld ki, hogy rad melyik vonatkozik. Hat, huh, meg kell majd szokni.

A bevasarlas ezek utan rendben ment. Megerkezesunk tiszteletére vettunk egy cider-t meg két epres kosarkat desszertnek. Ez utobbi vmi isteni finom.

Vacsi utan meg szetneztunk egy kornyeken, hogy lassuk az milyen. Meg kineztunk egy szuper lakast, amit remeljuk megnezhetunk holnap.

Na ennyi minden tortent elso nap. :))))


Emese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése